Euskal Museoak tailer bat eskainiko du, gazteek Erraldoiak dantzarazten ikas dezaten

Euskal Museoak, Erraldoien Ondalan Konpartsarekin elkarlanean, dantza-eskola bat antolatuko du uztailaren 6an, 13an eta 20an, teknika hau ikasteko klase magistralez gozatzeko

Izandako arrakasta dela-eta, Euskal Museoak aurten ere harrera egin die Bilboko Erraldoiei klaustroan. Horregatik, ‘Erraldoiak dantzarazten’ tailerrak ezin zuen hutsik egin 2017ko edizioan. Ikastaroa gazteek teknika hau ikas dezaten antolatu da, Erraldoien Ondalan Konpartsaren eskutik. Uztailaren 6an, 13an eta 20an, 11:00ak eta 13:00ak bitartean, etxeko txikienak erraldoien jaun eta jabe izango dira. Euren tamainara egokituta daude, eta musikaren erritmoan dantzaraziko dituzte. Gainera, Museoak txikienentzako haur-tailerra eskainiko du: marrazkiak, pintura, txapak... Jarduera horrekin, begiraleekin batera, modu dibertigarrian gozatuko dute jardunaldiaz. Plan paregabea, udako oporretarako.

Egunak: uztailaren 6, 13 eta 20an

Ordua: 11:00etatik 13:00etara

Prezioa: 3 €

Adina: 6 urtetik 15 urtera