50 euroko 4 txartelen zozketa, Bilboko Alde Zaharreko bazkidetutako saltokietan erabiltzeko

Euskal Museoan abuztuaren 31ra arte ikus daitekeen 7 Kaleetan, saltzen, saltzen. Dependientes erakusketa dela-eta, Bilboko Alde Zaharreko Merkatarien Elkarteak eta Bilbao Histórico erakundeak erakusketarekin kolaboratuko dute, eta museoko ERAKUSKETA bisitatzen duten pertsona guztiak saritu nahi dituzte, zozketa bidez.

Sari hauek zozketatuko dira:

50 EUROKO 4 TXARTEL MUSEOKO BISITARIEN ARTEAN, ALDE ZAHARREKO BAZKIDETUTAKO SALTOKIETAN ERABILTZEKO.

Zozketan parte hartzeko, 7 Kaleetan, saltzen, saltzen. Dependientes erakusketa bisitatu eta sarrerako txartela bete behar da. Bertan, izen-abizenak, telefono mugikorra eta helbide elektronikoa jarri beharko dira.

Zorte on parte-hartzaileei!