“7 Kaleetan, saltzen, saltzen. Dependientes” erakusketaren lehiaketaren ZOZKETA

“7 Kaleetan, saltzen, saltzen. Dependientes” erakusketak uztailean eta abuztuan izandako bisitarien artean antolatutako lehiaketan (Bilboko Alde Zaharreko Merkatarien Elkarteak, Bilbao Historikoa elkarteak eta Bilboko Euskal Museoak antolatu dute), 343 txartel zenbatu dira.

Zozketa irailaren 11ko eguerdiko 12etan egin da, eta bertan izan dira Sorkunde Aiarza, Bilbao Bizkaia Museoaren koordinatzailea; Unai Aizpuru, Bilboko Alde Zaharreko Merkatarien Elkarteko presidentea; eta Mª Asís Fernández, Bilbao Historikoa elkartearen izenean. Honako hauek suertatu dira saridun:

Eneritz Gaztelu-iturri Bilbao jauna

Alena Vlasenka andrea

Alvaro Délez Salutregui jauna

Igor Elordui Etxebarria jauna

Hauxe da saria: 50na EUROKO 4 TXARTEL, ALDE ZAHARREKO SALTOKI BAZKIDETUETAN ERABILTZEKOAK. Saria erakunde babesleen ordezkariek emango dute, irailaren 16an (asteazkena), 18:00etan, Euskal Museoan.

Euskal Museoa – Bilbao – Museo Vasco: Sorkunde Aiarza.

Bilboko Alde Zaharreko Merkatarien Elkartea: Unai Aizpuru

Café Lago:  Bonifacio García.

Bilboko Aste Nagusiko Gida Pirata: Jesus Zabala, itsasontziko kapitaina; Elena Marsal, zubi eta maniobretako ofiziala; eta Marino Montero, itsasbideetako ofiziala.

Euskal Museoak, Café Lago kafetegiak oparituta, txokolate txurroekin eskainiko du zozketatu diren sarien emanaldira hurbiltzen den bakoitzaren artean.  Emanaldia Mikel Bilbao  txistulari paregabeak alaituko du.

EUSKAL MUSEOA BILBAO MUSEO VASCO

PLAZA UNAMUNO, 4 - 48006 BILBAO

METRO: CASCO VIEJO (SALIDA UNAMUNO)