Gema Arrugaetak "Artzaintza, Pastoreo en las Montañas Vascas” liburua Euskal Museoan aurkeztu da.

HAZI Fundazioaren babesarekin, lehen alea Euskal Museoko Artzaintza Aretoan aurkeztu da.

"Artzaintza, Pastoreo en las Montañas Vascas” argazki-liburua da; egilea Euskal Herriko txoko guztietatik barrena ibili da, milaka urteko ogibide horren irudirik onenak hartzeko. Gema Arrugaeta egilea arduratu da liburua lehen aldiz jendaurrean erakusteaz, Euskal Museoko Artzaintza Aretoan. Hazi fundazioak, Eusko Jaurlaritzaren menpeko erakundeak, alearen argitalpenean lagundu du. Bestalde, Bilboko Zazpi Kaleetako Merkatarien Elkarteak museoan gauzatutako ekitaldiaren sustatzaile bezala parte hartu zuen.

Liburua honako argazkiek osatzen dute: paisaia eta kultura zehazten duten lekuak eta ohiturak, artzainen aurpegian denborak eragindako aztarna, edota jarduera horretako abereen bizitza euskal mendietan. Oraingo honetan, ohituretan barrena egindako paseoak mirespenez eta poztasunez behatzea merezi duten argazkien ondarea utzi du.