Bilbao Bizkaia Museoak Euskararen Kalitate Ziurtagiria jaso du

Ziurtagiri hori 2022ko abenduaren 13an entregatu zen, Donostiako Kursaalean.

Bingen Zupiria kultura eta hizkuntza politikako sailburua buru izan duen ekitaldiak euskararen erabileraren normalizazioaren alde hainbat erakundek egindako lana aitortzeko balio izan du.

Sorkunde Aiarza, erakundeko zuzendaria, arduratu da titulu hau jasotzeaz.

Bilbao Bizkaia Museoak, Euskal Museoak eta Bilboko Berreginen Museoak osatzen duten erakundeak, Euskararen Kalitate Ziurtagiria jaso du. Bingen Zupiria kultura eta hizkuntza politikako sailburua buru izan duen ekitaldia 2022ko abenduaren 13an izan da, Donostiako Kursaalean.

Ziurtagiri horiek emateak euskararen erabileraren normalizazioaren alde hainbat erakundek egindako lana aitortzeko balio izan du. Bilbao Bizkaia Museoak erakundearen kasuan, Sorkunde Aiarza zuzendariak jaso du ziurtagiria.

Euskal Museoa eta Bilboko Berreginen Museoa, Bizkaiko Foru Aldundiaren eta Bilboko Udalaren laguntzarekin, luzaroan aritu dira ziurtagiri hori lortzeko lanean. Horrela, Bilbao Bizkaia Museoak egunero ari da euskararen erabilera sustatzeko lanean.

Bikain Eusko Jaurlaritzak ematen duen ziurtagiri ofizial, publiko eta doakoa da, eta Euskalit agentziak ebaluatzen du. Esparru sozioekonomikoan euskararen presentzia, erabilera eta kudeaketa normalizatzen dela egiaztatzen eta aitortzen du. Aintzatespen hori lau ardatz nagusiak ebaluatu ondoren ematen da: erakundearen komunikazioa eta irudi korporatiboa; kanpo-harremanak; barne-harremanak; eta hizkuntza-kudeaketa.